Prekių pristatymas

Prekės pristatomos Lietuvos Respublikos teritorijoje. Norint užsisakyti prekes į užsienio šalis, prašome susisiekti el.paštu info@laudata.lt

Nemokamas pristatymas užsakymams virš 100€.

Prekės pristatomos šiais būdais:

DPD kurjeriu (išskyrus Kuršių Neriją). Pristatymo kurjeriu kaina – 5€.

DPD kurjeris siuntą Jums pristatys į namus, biurą ar bet kokiu kitu, Jūsų pasirinktu adresu per 1-3 darbo dienas po siuntos išsiuntimo. Apie numatomą siuntos pristatymo laiką bei siuntos numerį būsite informuoti SMS žinute arba el. paštu, kurį nurodėte užsakymo pateikimo metu.

DPD paštomatais. Pristatymo kaina – 4€.

Jūsų siunta į užsakymo metu pasirinktą DPD paštomatą bus pristatyta per 1-3 darbo dienas po siuntos išsiuntimo. Didžiuosiuose Lietuvos miestuose siuntos į DPD paštomatus pristatomos ir šeštadieniais. Švenčių dienomis siuntimo trukmė gali būti ilgesnė. Šventiniu laikotarpiu siuntų pristatymas gali užtrukti iki 7 darbo dienų. Kai Jūsų siunta pasieks paštomatą, užsakymo pateikimo metu nurodytu telefonu ir/arba el.paštu gausite pranešimą, kuriame bus nurodytas paštomato adresas, durelių kodas ir siuntos saugojimo terminas.

Lp Express paštomatais. Pristatymo kaina – 4€.

Siuntinys į paštomatą atkeliaus per 1–3 darbo dienas po siuntos išsiuntimo. Švenčių dienomis siuntimo trukmė gali būti ilgesnė. Šventiniu laikotarpiu siuntų pristatymas gali užtrukti iki 7 darbo dienų. Kai Jūsų siunta pasieks paštomatą, užsakymo pateikimo metu nurodytu telefonu arba el.paštu gausite pranešimą, kuriame bus nurodytas paštomato adresas, durelių kodas ir saugojimo terminas. Pastaba: siuntinys siuntų terminale laikomas 72 valandas nuo siuntos pristatymo į terminalą momento, vėliau siunta yra saugoma AB „Lietuvos Paštas” paslaugų teikimo vietoje 15 kalendorinių dienų.

Prekių grąžinimas

Norint grąžinti nekokybišką ar kokybišką prekę, Pirkėjas per 14* kalendorinių dienų nuo prekės gavimo momento, turi susisiekti su Pardavėju elektroninio pašto adresu info@laudata.lt ir pateikti aiškų pareiškimą dėl prekių grąžinimo, bei nurodyti savo vardą ir pavardę arba pavadinimą, adresą, telefono numerį, prekių pirkimo datą, norimų grąžinti prekių pavadinimą ir kiekį. 

Ši Pirkėjo teisė grąžinti prekę per 14 dienų nustatyta Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228(10) straipsnio 1 dalyje.

*laikas yra skaičiuojamas nuo siuntos įteikimo gavėjui pradžios ir negali būti pratęsiamas.

SVARBU: Higienos prekių Pirkėjas grąžinti negali.

Remiantis LR CK 6.228(10) straipsnio 2 dalimi, grąžinti negalima prekių, kurios dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių netinkamos grąžinti, jei jos buvo išpakuotos po pristatymo.

Grąžinant prekes Pardavėjui, būtina laikytis šių sąlygų:

  • prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (neišpakuota, nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) – šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė;
  • grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje – šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė;
  • prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
  • grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
  • grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą ir užpildytą grąžinimo dokumentą.

SVARBU: Atsisakydamas sutarties (grąžindamas prekes), Pirkėjas nedelsdamas ir ne vėliau kaip per 3 (tris) kalendorines dienas nuo pranešimo apie grąžinimą pateikimo Pardavėjui dienos turi išsiųsti arba perduoti prekes Pardavėjui.

Grąžinant kokybiškas prekes, pirkėjas atsako už:

  • prekių supakavimą (transportavimo metu padaryti pažeidimai dėl netinkamo supakavimo yra Pirkėjo atsakomybė);
  • prekių pristatymą ir jo išlaidas (išskyrus atvejus, kai gauta ne ta prekė).
Vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228(11) straipsnio 1 ir 3 dalimis, vartotojas turi padengti tik tiesiogines prekių grąžinimo išlaidas, jeigu Pardavėjas apie tai informavo iki sutarties sudarymo. Išimtis taikoma tik tais atvejais, kai prekė buvo nekokybiška ar atsiųsta klaidingai.
Prekės pakeičiamos arba už jas sumokėti pinigai Pirkėjui į jo sąskaitą grąžinami ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekės grąžinimo dienos, arba nuo įrodymo apie prekės išsiuntimą pateikimo – priklausomai nuo to, kas įvyksta anksčiau.
Tai atitinka LR CK 6.228(11) straipsnio 3 dalį.
Pardavėjas pasilieka teisę negrąžinti Pirkėjui jo sumokėtų sumų tol, kol prekės nebus grąžintos Pardavėjui arba kol Pirkėjas nepateiks įrodymų apie prekės išsiuntimą Pardavėjui.
LR CK 6.228(11) straipsnio 4 dalis leidžia Pardavėjui sulaikyti grąžinimą, kol jis negaus prekės arba įrodymo apie jos išsiuntimą.
PARDAVĖJO TEISĖS
Pardavėjas turi teisę:
  • nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko nustatytos prekių grąžinimo tvarkos;
  • negrąžinti pinigų, jei prekė buvo naudota, pažeista arba išpakuota nepaisant išimčių taikymo;
  • prašyti papildomos informacijos ar įrodymų apie prekės būklę, siuntimą ir kt.
SVARBU: Grąžinant kokybiškas prekes, už transporto išlaidas pinigai negrąžinami.
LR CK 6.228(11) straipsnio 1 dalis numato, kad Pirkėjas padengia tiesiogines prekių grąžinimo išlaidas, jei Pardavėjas apie tai tinkamai informavo iki sutarties sudarymo.