Prekių pristatymas
Prekės pristatomos Lietuvos Respublikos teritorijoje. Norint užsisakyti prekes į užsienio šalis, prašome susisiekti el.paštu info@laudata.lt
Nemokamas pristatymas užsakymams virš 100€.
Prekės pristatomos šiais būdais:
DPD kurjeriu (išskyrus Kuršių Neriją). Pristatymo kurjeriu kaina – 5€.
DPD kurjeris siuntą Jums pristatys į namus, biurą ar bet kokiu kitu, Jūsų pasirinktu adresu per 1-3 darbo dienas po siuntos išsiuntimo. Apie numatomą siuntos pristatymo laiką bei siuntos numerį būsite informuoti SMS žinute arba el. paštu, kurį nurodėte užsakymo pateikimo metu.
DPD paštomatais. Pristatymo kaina – 4€.
Jūsų siunta į užsakymo metu pasirinktą DPD paštomatą bus pristatyta per 1-3 darbo dienas po siuntos išsiuntimo. Didžiuosiuose Lietuvos miestuose siuntos į DPD paštomatus pristatomos ir šeštadieniais. Švenčių dienomis siuntimo trukmė gali būti ilgesnė. Šventiniu laikotarpiu siuntų pristatymas gali užtrukti iki 7 darbo dienų. Kai Jūsų siunta pasieks paštomatą, užsakymo pateikimo metu nurodytu telefonu ir/arba el.paštu gausite pranešimą, kuriame bus nurodytas paštomato adresas, durelių kodas ir siuntos saugojimo terminas.
Lp Express paštomatais. Pristatymo kaina – 4€.
Siuntinys į paštomatą atkeliaus per 1–3 darbo dienas po siuntos išsiuntimo. Švenčių dienomis siuntimo trukmė gali būti ilgesnė. Šventiniu laikotarpiu siuntų pristatymas gali užtrukti iki 7 darbo dienų. Kai Jūsų siunta pasieks paštomatą, užsakymo pateikimo metu nurodytu telefonu arba el.paštu gausite pranešimą, kuriame bus nurodytas paštomato adresas, durelių kodas ir saugojimo terminas. Pastaba: siuntinys siuntų terminale laikomas 72 valandas nuo siuntos pristatymo į terminalą momento, vėliau siunta yra saugoma AB „Lietuvos Paštas” paslaugų teikimo vietoje 15 kalendorinių dienų.
Prekių grąžinimas
Norint grąžinti nekokybišką ar kokybišką prekę, Pirkėjas per 14* kalendorinių dienų nuo prekės gavimo momento, turi susisiekti su Pardavėju elektroninio pašto adresu info@laudata.lt ir pateikti aiškų pareiškimą dėl prekių grąžinimo, bei nurodyti savo vardą ir pavardę arba pavadinimą, adresą, telefono numerį, prekių pirkimo datą, norimų grąžinti prekių pavadinimą ir kiekį.
*laikas yra skaičiuojamas nuo siuntos įteikimo gavėjui pradžios ir negali būti pratęsiamas.
SVARBU: Higienos prekių Pirkėjas grąžinti negali.
Remiantis LR CK 6.228(10) straipsnio 2 dalimi, grąžinti negalima prekių, kurios dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių netinkamos grąžinti, jei jos buvo išpakuotos po pristatymo.
Grąžinant prekes Pardavėjui, būtina laikytis šių sąlygų:
- prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (neišpakuota, nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) – šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė;
- grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje – šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė;
- prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
- grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
- grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą ir užpildytą grąžinimo dokumentą.
SVARBU: Atsisakydamas sutarties (grąžindamas prekes), Pirkėjas nedelsdamas ir ne vėliau kaip per 3 (tris) kalendorines dienas nuo pranešimo apie grąžinimą pateikimo Pardavėjui dienos turi išsiųsti arba perduoti prekes Pardavėjui.
Grąžinant kokybiškas prekes, pirkėjas atsako už:
- prekių supakavimą (transportavimo metu padaryti pažeidimai dėl netinkamo supakavimo yra Pirkėjo atsakomybė);
- prekių pristatymą ir jo išlaidas (išskyrus atvejus, kai gauta ne ta prekė).
- nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko nustatytos prekių grąžinimo tvarkos;
- negrąžinti pinigų, jei prekė buvo naudota, pažeista arba išpakuota nepaisant išimčių taikymo;
- prašyti papildomos informacijos ar įrodymų apie prekės būklę, siuntimą ir kt.